REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO HIPKIDS.PL

 

I. Warunki ogólne

 

1. Oferta Sklepu jest skierowana do użytkowników indywidualnych i odbywa się zgodnie z obowiązującym prawem handlowym.

 

2. Zdjęcia i opisy produktów przedstawionych w Sklepie pochodzą od producentów i bezpośrednich dystrybutorów. Oferowane produkty mogą w rzeczywistości różnić się w szczegółach od wizerunków i informacji umieszczonych na stronach Sklepu.

 

3. Dokładamy wszelkich starań, aby oferta przedstawiona na stronie Sklepu była rzetelna i aktualna. Jednak ze względu na dużą dynamikę sprzedaży publikowana dostępność towaru nie zawsze odzwierciedla stan faktyczny. W przypadku czasowego braku towaru skontaktujemy się z Klientem, aby indywidualnie ustalić termin realizacji zamówienia lub zaproponować inny produkt dostępny w sprzedaży.

Nie ponosimy odpowiedzialności za niespodziewane braki towaru u naszych dostawców (np. zakończenie produkcji, koniec sprzedaży na terenie naszego kraju, itp.).

 

4. Wszystkie ceny podane w Sklepie są cenami brutto w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Cena widniejąca przy produkcie w momencie składania zamówienia jest wiążąca dla obu stron transakcji.

 

5. Na wszystkie towary zakupione w naszym sklepie możemy na życzenie wystawić fakturę VAT.

 

 

II. Składanie zamówień

 

1. Klient może składać zamówienia przez 7 dni w tygodniu 24 h/dobę wyłącznie drogą elektroniczną korzystając z funkcji koszyka dostępnego na stronie Sklepu.  Zamówienia składane telefonicznie klient może złożyć od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00 - 17:00

 

2. Klient może składać zamówienia bez rejestracji w Sklepie lub po wcześniejszym zarejestrowaniu.

 

3. Zamawiający jest zobligowany do podania na formularzu danych potrzebnych do realizacji zamówienia (imię, nazwisko oraz adres), a także numeru telefonu i adresu e-mail (celem umożliwienia potwierdzenia zamówienia).

Zastrzegamy sobie prawo do telefonicznego potwierdzenia złożonego zamówienia.

Właściciel serwisu zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówień budzących wątpliwości, co do wiarygodności zamawiającego.

 

4. Po złożeniu każdego zamówienia Klient otrzyma jego potwierdzenie pocztą elektroniczną na adres mailowy podany w formularzu.

 

5. Przyjęcie zamówienia do realizacji następuje w momencie:

- dla zamówień płatnych gotówką przy odbiorze - w momencie otrzymania potwierdzenia złożenia zamówienia przez sklep,

- dla zamówień płatnych przelewem - w momencie otrzymania środków lub potwierdzenia dokonania przelewu.

 

6. Po zrealizowaniu zamówienia, w dniu przekazania towaru do przewoźnika, Klient otrzymuje drogą mailową informację o wysłaniu towaru.

 

7. Każdy zarejestrowany Klient może po zalogowaniu śledzić historię swoich zamówień oraz sprawdzać status ich realizacji.

 

8. Sklep zastrzega sobie prawo do anulowania zamówienia przypadku braku możliwości jego realizacji (np. brak dostępności zamówionych produktów, pomyłka cenowa) lub w innych uzasadnionych przypadkach po uprzednim poinformowaniu Zamawiającego. Jeżeli Zamawiający dokonał przedpłaty, wówczas wpłacona kwota zostanie zwrócona Zamawiającemu w ciągu 14 dni roboczych od dnia anulowania zamówienia.

 

 

 

III. Płatności

 

1. Należność za zamówione towary (razem z doliczonym kosztem dostawy) można wpłacić:

- z góry, przelewem - bezpośrednio na rachunek bankowy należący do firmy Brand- IT Consulting R Dorn ,

- z góry, przelewem lub kartą płatniczą - korzystając z serwisu Płatności.pl lub innego serwisu z którym sklep współpracuje,

- gotówką przy odbiorze przesyłki pocztowej za pobraniem,

- gotówką przy odbiorze zamówionego towaru bezpośrednio w biurze handlowym w Gdańsku przy ul. Żabi Kruk 14, pom 4/12 (po wcześniejszym umówieniu się).

 

2. Przy wyborze zapłaty z góry należność powinna wpłynąć na nasze konto w terminie 7 dni, licząc od dnia złożenia zamówienia w Sklepie. Po tym terminie zamówienie zostanie anulowane.

 

3. W przypadku dokonania przedpłaty i braku możliwości realizacji całości lub części zamówienia przez sklep Hipkids.pl, zwrot wpłaconych środków na konto klienta nastąpi w ciągu 14 dni od daty wpływu.

 

 

 

IV. Dostawy

 

1. Dostawy realizujemy na terytorium Polski i wybranych państw Unii Europejskiej.

 

2. Czas realizacji (wysyłki) zamówienia wynosi najczęściej od 1 do 5 dni roboczych (potrzebnych na skompletowanie i zapakowanie zamówionego towaru). Dla niektórych produktów ten czas może być dłuższy (wtedy jest to zaznaczone w opisie produktu). Do tego czasu należy doliczyć czas dostawy (transportu) - który zależy od wybranego przy zamówieniu sposobu dostawy.

 

3. Dostępne sposoby dostawy:

- paczka pocztowa,

- przesyłka kurierska.

Ponadto w Gdańsku jest możliwy odbiór osobisty w biurze handlowym przy ulicy Ul. Zabi Kruk 14 Pom 4/12 (po wcześniejszym umówieniu się).

 

4. Koszt dostawy zależy od wagi zamówionych produktów oraz ilości paczek, którymi produkty są wysyłane. Jest naliczany na podstawie cennika spedytora i zawiera cenę opakowania.

Przy odbiorze własnym towaru Klient nie ponosi żadnych kosztów dostawy, niezależnie od wartości i wagi zamówienia.

 

5. W przypadku chwilowego braku wybranego towaru lub przy niezależnym od Sklepu a znaczącym wzroście ceny, skontaktujemy się z Klientem w celu poinformowania go o zaistniałej sytuacji i ustalenia dalszego postępowania. Użytkownik może zrezygnować z zamówienia, jeśli zaproponowane warunki nie będą mu odpowiadać.

Na życzenie zamawiającego możemy wysłać dostępną część zamówionego towaru, a resztę przesłać w terminie późniejszym na koszt Sklepu (ewentualne rabaty obowiązują wtedy jak dla całego zamówienia).

6. Sklep nie odpowiada za opóźnienia w dostawie spowodowane nieprawidłową pracą spedytora (firmy kurierskiej bądź poczty).

 

 

 

V. Gwarancje

 

1. Wszystkie produkty oferowane w Sklepie (również te, które nie posiadają karty gwarancyjnej) są fabrycznie nowe i objęte 2 letnim okresem (liczonym od daty odebrania towaru) za zgodność towaru z umową. Jeżeli niezgodność towaru z umową ujawniła się w ciągu 6 miesięcy od daty wydania towaru oznacza ponadto, że niezgodność towaru z umową istniała w chwili jego wydania.

 

2. Zakupione w Sklepie i dostarczone towary mogą też być objęte gwarancją producenta bądź dystrybutora, jeśli posiadają dołączoną kartę gwarancyjną. Serwis gwarancyjny jest świadczony wg zasad określonych w karcie gwarancyjnej przez producenta bądź dystrybutora.

 

 

 

VI. Reklamacje  i zwroty

 

1. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu oraz braku towarów będą rozpatrywane tylko na podstawie protokołu szkody spisanego w momencie odbioru towaru w obecności spedytora.

Zaleca się obejrzeć paczkę w obecności osoby dostarczającej i w razie jej uszkodzenia sporządzić protokół szkody oraz nie przyjmować towaru.

 

2. Jeśli reklamacja będzie dotyczyć wad technicznych zakupionego towaru, wadliwy towar należy odesłać (w terminie do 2 miesięcy od dnia wykrycia wady, jednak nie później niż 2 lata od daty odbioru) na adres:

 

Hipkids. pl
ul. Zabi Kruk 14 Pom 4/12

80-822 Gdansk

 

3. Zalecamy kontakt z nami przed wysłaniem reklamacji.

 

4. Koszty odesłania towaru ponosi kupujący.

 

5. Do reklamowanego towaru należy dołączyć dowód zakupu w postaci oryginału paragonu, zawiadomienie zawierające dokładny opis reklamacji i określające żądanie wynikające z niezgodności towaru z umową oraz kartę gwarancyjną (w przypadku towarów objętych gwarancją producenta). Reklamowany towar nie może być brudny oraz powinien być kompletny.

 

3. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 30 dni od daty otrzymania przesyłki. 

 

4. Reklamacji nie podlegają uszkodzenia mechaniczne oraz inne uszkodzenia spowodowane niewłaściwym użytkowaniem.

 

5. Towar przyjęty do reklamacji zostaje naprawiony lub wymieniony na identyczny (albo inny w uzgodnieniu z Klientem). Koszt wysyłki nowego towaru (takiego samego lub podobnego wagowo oraz gabarytowo) do Klienta ponosi Sklep. 

 

 

 

VII Procedura zwrotu

 

 

1. Wszystkie produkty (w wyjątkiem opisanych poniżej *) zakupione w sklepie internetowym Hipkids.plmożna zwrócić bez podania przyczyny w ciągu 10 dni, licząc od dnia odebrania przesyłki. W tym czasie towar podlega zwrotowi pod warunkiem, że znajduje się w:

 

-  oryginalnym i niezniszczonym opakowaniu,

 

- nie nosi śladów używania

 

 -nie posiada wad z wyjątkiem stanowiących podstawę do reklamacji.

 

2. Towar nie może być zwrócony niekompletny.

 

3. Zwrot pieniędzy obejmuje wysokość ceny odsyłanego towaru. Zwrotowi nie podlegają koszty dostawy, jeśli dostawa była gratis to od kwoty zwrotu odejmiemy jej rzeczywisty koszt.

 

* Produkty niepodlegające 10 dniowej gwarancji zwrotu:

   zwrotowi nie podlegają produkty medyczne które stosowane są bezpośrednio w kontakcie z ciałem takie jak:  laktatory, aspiratory do noska, termometry,   kremy, wkładki  laktacyjne. Produkty tych kategorii mogą podlegać jedynie procedurze reklamacyjnej w przypadku wykrycia wady.

 

4. Aby zwrócić produkt odeślij go na adres:

Hipkids.pl

ul. Żabi Kruk 14, pom. 4/12

80-822 Gdańsk.

Do odsyłanego produktu prosimy koniecznie dołączyć oryginalny paragon (lub kserokopię faktury). Wówczas wystawimy korektę faktury i wyślemy ją do klienta. Ewentualny zwrot pieniędzy następuje w terminie 14 dni od odesłania podpisanej korekty faktury. 

 

5. Nie odbieramy przesyłek "za pobraniem".

 

 

VIII. Anulowanie zamówień

 

 

1. Zamawiający może anulować złożone zamówienie samodzielnie korzystając ze strony statusu realizacji zamówienia (należy najpierw usunąć zadeklarowane wpłaty) bądź kontaktując się ze sklepem.

 

2. Jeśli realizacja zamówienia została rozpoczęta Zamawiający może anulować złożone zamówienie jedynie telefonicznie pod numerem telefonu infolinii wskazanej na stronie sklepu Hipkids.pl

 

3. Jeśli Klient anuluje zamówienie po wpłaceniu należności, cała kwota zostanie możliwie szybko zwrócona przelewem na wskazany przez niego rachunek, nie później niż w terminie 14 dni.

 

4. Nie można anulować zamówienia, które zostało już wysłane do Klienta.

 

 

 

IX. Ochrona danych osobowych

 

1. Dane osobowe podawane przez Klienta w czasie rejestracji oraz podczas składania zamówienia są gromadzone przez firmę Baby Universe Sp z o.o. na zasadach określonych w przepisach o ochronie danych osobowych. Zobowiązujemy się do ochrony danych osobowych naszych Klientów.

 

2. Zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997r. (Dz.U. nr 133/97, poz. 883) każdy Klient korzystający z usług sklepu internetowego Hipkids.plwyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych, ma prawo do wglądu do tych danych, do ich zmiany bądź żądania usunięcia z naszej bazy.

 

X. Postanowienia końcowe

 

1. Właściciel Sklepu zastrzega sobie prawo do:

- wprowadzania nowych towarów,

- do wycofania ze sprzedaży niektórych produktów, bądź zmian ich cen,

- do przeprowadzania i odwoływania wszelkiego rodzaju akcji promocyjnych i wyprzedaży lub wprowadzania w nich zmian bez wcześniejszego uprzedzenia użytkowników,

- zmian w cenniku przesyłek.

 

2. Oferta Sklepu jest ważna tylko na terenie Polski oraz Unii Europejskiej.

Realizowanie przesyłek zagranicznych jest możliwe po wcześniejszym ustaleniu warunków. Zainteresowanych prosimy o kontakt.

 

3. Korzystanie ze Sklepu internetowego Hipkids.pljest jednoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu. Wszelkie reklamacje dotyczące sposobu świadczenia usług, wynikające z nieznajomości bądź faktu nieprzestrzegania niniejszego regulaminu, nie będą rozpatrywane.

 

4. Regulamin może zostać zmieniony w każdym czasie. Zmiany regulaminu obowiązują od chwili ich publikacji na stronie Hipkids.pl. Zmiany nie wpływają negatywnie na prawa i obowiązki użytkownika w zakresie już realizowanych usług.

 

5. Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy sprzedaży jest sąd właściwy dla siedziby pozwanego lub sąd właściwy dla miejsca wykonania umowy.

 

6. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie obowiązują przepisy Kodeksu Cywilnego oraz Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów.